Christmas eve.

Ja då var den här. Julafton, men inte fan känns det.. Men grymt mys måste jag då säga : ) Tänkte slänga ihop ett par raden innan jag går och lägger mig, för imorgon tänker jag låta bli att sitta här. Ikväll har vi hunnit med att handla det sista av maten som vi glömt, byggt pepparkakshus och gjort marsipanfigurer : ) Knäck hann vi inte.. Får ta det på juldagen då pappsen fyller år.

Sen i mellandagarna blir det till att jobba, och träffa världens bästa tjejer; Karin och Elin. Har inte träffat er på evigheter, saknar till tusen! Gah, jag spricker! : )

Nu börjar det allt bli dags att lägga sig, så det blir morgon någon gång.. Men god jul på er allesammans! : )

Over and out.


Kommentarer
Vad heter du? Elin

aaah sandra :) vilken snygg bild på en
söting som jag! ^^ haha saknar dig! när ska vi ses? fredag denna vecka eller? puss

2007-12-26 @ 20:58:20
URL: http://eliin89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback