Everyday is a winding road.

Mja, ska sumera lite kört o gött innan det är dags att sova. Borde lagt mig för lääänge sedan, men fastnade med min kära kompis; gitarren. Börjar inte förens 11 imorgon bitti heller så det är lugnt, eller börjar och börjar.. Ska äta julgröt med Evelina innan avslutningen! He he he... : )
Jaa, och i förrgår hann jag allt med att städa rummet! Och rensa garderoben, nu kanske jag kan fatta att jag inte ska köpa mer kläder... Har så det räcker till : )
Och idag var jag hos världens bästa mormor, fixade med en julklapp till mamms och papps. Trevlarns värre och träffa denna gamla dam.

Och så kan vi kika framåt mot helgen! Fredag då blir det jobb för hela slanten. Först på Cajsa's kök, ska servera lunch på guc =S Öum.. Ja! Sen ångtvätta gardiner i tingsrätten, kanske inte lika kul... Lördag kanske de också blir lite jobb, beroende på hur mkt det är. Senare kommer det lite folk hit, checka film o kränga chips, mys pyyyys. Hrmf, måste städa..

Nej, NU ska jag hoppa i säng. Kanske kan få lite undanstökat imorrn bitti, om jag orkar :P

Tjing!

Kommentarer
Vad heter du? dahlia

ångtvätta gardiner i tingsrätten ?

hehe .

2007-12-21 @ 08:49:11
URL: http://dahlia3.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback