Första bloggen..

Hmm, jaa.. Lite svårt att veta hur man ska inleda :P Tycker alltid det är lika konstigt att skriva blogg eller dagbok, hur andra tycker att man skriver, eller bara vilka konstiga ämnen man får upp ibland. Men oftast blir det ju ganska lyckat i slutändan..
Efter mycket om och men så har jag skaffat mig den här bloggen, efter Carros gnat också :P
Ska försöka hålla mig någolunda uppdaterad här, men det ska inte bli några problem tror jag! För övrigt är det inget annat speciellt jag vill dela med mig just idag, men det kommer säkert!

Börjar inte förens halv 11 imorgon, matte.. Så hinner nog slå på någon kul film innan det är dags att hoppa i säng.

Over and out.


Kommentarer
Vad heter du? Guppy

Bra där! Nu har du också blogg :D

2007-12-11 @ 23:05:09
Vad heter du? Robin

woohoo guuudi bloggar :P.. haha lycka till

2007-12-13 @ 00:54:57
Vad heter du? Katja

bra där! Kul att du fixat blogg! :)

2007-12-13 @ 13:29:25
Vad heter du? dahlia

haha TJENARE sandra ! välkommen to the bloggworld , här händer det grejer må jag säga !

2007-12-13 @ 20:32:33
URL: http://dahlia3.blogg.se
Vad heter du? Cornelia

Nu förväntar jag mig dagliga rapporter från din vardag! ;) Hehe =P
Hej å hå skriv på!

2007-12-13 @ 23:21:40
URL: http://Corrie89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback