Just keep your head in the game.

Ja nu var det några dagar sen sist. Har haft fullt upp, knappt varit hemma något. Jobbat och varit på stan dag in och dag ut. Ja, och lite annat då ; ) *blink*blink*

Var på rean med söta Elin, fyndade en schysst tröja, långärmad dessutom, precis vad jag behövde! Och lite annat smått & gott på h&m till nyår. Även om jag ska jobba då så kan man ju ändå göra sig lite fin : ) Det blir jag och gräbbsen, får se om jag stannar kvar och festar med dem också gästerna är borta. Har fått en hel del dricks nu senaste dagarna, känns toppen! Kanske ska lägga lite pengar på ett par baggybyxor, skulle vara värt.

Första träningen idag också, eller igår kanske man ska säga. Klockan är ju trots allt halv 2.. Gick superbra, är nöjd eftersom de var ju trots allt första träningen på en vecka. Skönt att få bort lite av all julmat som satt sig! Haha. Och träningsmatch idag mot Västerås, är riktigt på topp, ska bli kul och spela : )

Så nu är det hög tid att sova, god natt Sverige : )

Här kommer bilderna från juldagen också! Enjoy! ;D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback