Oh night divine, oh night when Christ was born.

Och så var den över. Herregud så mätt man är, kommer inte behöva äta på en vecka, minst! Klapparna ska man inte heller klaga över, blev nöjd : ) Julaftonsdagen började med att vi åkte till mormor, fikade och prata strunt i ett par timmar, innan vi drog oss hem igen. Kollade som vanligt på kalle kl 15, tomteverkstan är lätt bäst! Eller kanske den där helknäppa fågeln. Allt är bra, förutom Ferdinand.. USCH! Så larvig och bara.. Neeej, den funkar bara inte..! Nåja, ska sluta klaga mig på det, vilket ja gör varje år :P
Någon timme senare, MAAAATDAGS! Var dödshundrig, skulle kunnat få i mig en hel zebra. En massa go' mat fanns det i alla fall, tack mamma & pappa : )
Till sist julklapparna, hade inte räknat med något speciellt men, blev bla en skrivbordsstol, en mössa, kudde ( har redan för många.. ), halsband och body pen, haha ; ) Jordgubb och choklad! Mja, när nu dom kommer till användning.. Men tack alla för julklapparna! : )
Mamma och pappa blev glada för kollaget jag hade satt ihop, hoppas den åker upp på väggen snart..

Klockan 21.30 tog jag en promenad till domkyrkan för att ta platser åt mig, mamms och papps till midnattsmässan. Trevligt trevligt, även om man var sjukt trött. Konstigt, man blir aldrig så här trött på vanliga dagar, BARA julafton :s Kanske beror de på all mat och väntan på att öppna julklappar. Antagligen.

Tack för en trevlig jul i alla fall : )

   


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback