You're beautiful.

" Marcan säger fy fan vilket party " Man kan inte göra mer än att hålla med totalt! Utgång med Mimmi, Denise, Nillah, Mackan, Truls och Adde. Emil höll oss också sällskap senare på kvällen, trevligt värre : ) 
När vi träffades på stan var det people som gällde, men när vi insåg hur lång tid de skulle ta i kön plus att vi inte var helt säkra på att komma in så drog vi till Harry's (25+). Trodde det var värsta b-stället med massa mysko typer överallt, men när de öppna övervåningen och club musiken drog igång då var det grejer det : ) Sällskapet gjorde hela kvällen, tack allihopa. You make my night. Bilder kommer så fort jag får tag på dem ; )

Och så fyllde kära pappa 49 år. Haha, nästa år så fyller många jämt här i släkten, jag blir 20, pappa 50, Jessica 18, mormor 70. Skulle inte förvåna mig om det var ngn mer..  : )

Nej, nu ska jag gå och kolla på Stefan & Kristers filmer!

Tjing!

Kommentarer
Vad heter du? Kingen

haha jaså blir du 20 nästa år? Det visste jag inte, ;D

2007-12-29 @ 00:41:42

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback