You're gonna miss me when I'm gone.

Yes, yes, yes! Snart ska den sitta, When I'm gone - Simple plan. Verserna sitter i alla fall, lite surt att gitarren är så pass ostämd bara.. Gah! Ska minsann önska mig en tills födelsedagen den 4de januari =) Bara hoppas på det bästa..

Ja, nu hann jag ju inte blogga igår så men ni får väl ett litet smakprov på min dag ; ) Började med att när jag skulle ut till cykeln så hade låset frusit, kul! Hade matte också, känns ganska viktigt o gå på dem så man inte missar något, plus att det är grymt kul! (Kanske inte lika bra klass då meen...) Ringde Jenny, och hon skulle visst också bli sen, så det blev ingen lektion den dagen.. Skvallrade med henne i bibblan istället, alltid lika kul =)
Senare hamnade vi på stan och shoppa skor och julklappar, hittade ett kap på ett par stövlar, ÄNTLIGEN! Halva priset också ; )
18.30 var det dags för buffé på Amazing Thai med ungdomsledarna och assistenterna, riktigt kul. Haha, glömmer då rakt inte samtalsämnet lustgården och de vibbrerande pingvinerna! Guld på den. Senare var det dags för bio, Elisabeth - the golden age. Var ganska bra, älskar när det är "äldre" filmer som utspelar sig runt 1800-talet. Och bara hela grejen med att gå på bio, åh vad jag älskar det! Den nya Saw ska jag fan se så snart som möjligt, men alla bangar ju, fegisar ; )
Så det var absolut en lyckad kväll..

Och idag, kollade på Uppsalas Luciatåg där Sanna, Sandra och Anna var med, kul kul! Ni är så fina tjejer : )
Senare var det träning, fyyyy satan.. Kommer inte kunna gå i trappor imorgon, and I looove it! <3

Nu får det räcka för idag, kommer mer imorrn, för Carro är ju ganska otålig har jag märkt... ;P

Tjing!

Kommentarer
Vad heter du? Carro

eeey! Du har ju knappt nån skola;P Skärpning hurrudu! ;P

2007-12-13 @ 23:37:55

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback