Countdown.

Nu är det 15 dagar sen sist jag klottrat här, tänker inte skylla på att jag inte har haft tid eller ork. Jag har bara njutit och varit mer än glad nu när vädret är så pass skönt. Vem vill sitta framför datorn då när våren är här? Inte jag i alla fall..
Kör bara en kort liten snabbis idag här, ska strax iväg och träna. Upptäckte att jag var sen till en material visning som håller på just NU. Gör en fuling och hoppar det, orkar inte stressa nu när mitt humör är på topp.

Idag är det tisdag, och imorgon mina vänner, då ska det firas. Valborg i Uppsala, nästan bättre än nyår skulle jag nog säga. Hoppas att vädret håller i sig, har så mycket planerat imorgon. Men ingenting blir ju som man tänkt sig, oftast. Det blir nog bra hur som helst, när man kommer hänga med stans skönaste tjejer då är allting guld.
Jag är en sån där typ som har så stora förhoppningar om allt, och sen när det visar sig inte bli som jag hade tänkt mig blir jag bara besviken och allt känns fel. Det är redan några saker som inte kommer bli som jag tänkt, men har intalat mig själv det här året att det kommer bli askalas hur som helst, big time! : )

Återkommer i helgen, då kommer Valborg i bildbevis : )

/ S


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback