Dactylology.

Jobbig dag, men ändå helt okej. Har ÄNTLIGEN kommit igång med projektet och fått ner lite i alla fall, tyvärr så låg det mesta av mitt material i skolan, så får fixa det imorgon.

Har två grejer som jag tänkte klottra ner innan sängdags, för det första ber jag om ursäkt till er som jag inte hann umgås med i lördags. Ville först och främst vara med the ladies och Patrik Allstars killarna, tänkte inte på det innan jag mutade dit er med att skriva upp er på listan. Vi får ta igen det en annan gång helt enkelt : )

Det andra är att jag satt och funderade på om jag skulle gå någon utbildning någonstans, har ju varit sugen på att lära mig teckenspråk i flera år. Mest för att jag var så facinerad av att min moster kunde det när jag var ganska mycket yngre, redan då sa jag att någon gång så kommer jag också kunna det där.. Kom på ett exempel, min kusin hade tungpiercing när jag var runt 10 år och jag var avis som vanligt, se på mig nu vad jag har i käften om inte annat än en stålpinne med två kulor på. I love it.

Ja, i alla fall.  Ska söka teckenspråk som nybörjarspråk I,som ligger på 30 hp. Blir Sthlms universitetet, det värsta är att resorna kommer kosta. Men det är som det är, ser det som en merit till polishögskolan : )

Och sen en till sak, ni får vänta med bilden där jag har studentklänningen på, har inte hunnit fixa den än.. Imorgon kanske : )



God natt och sov så gott, PUSS


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback