My life be like.

Om jag skulle beskriva mig själv med ett ord skulle det vara tidsoptimist. Tror att den tid jag har tänkt mig alltid räcker till men så är det inte. Igår till exempel, en halvtimma sen när jag kom till Sandra. De flesta vet att när man ska bestämma tid med mig så tar det minst 10 minuter innan jag är på plats. Ni får ursäkta, jag ska försöka ändra på det. För mamma tog det runt 15 år, ska minsann jobba på att slå det!

Annars igår hade jag lika trevligt som vanligt, det är så otroligt roligt att umgås me dessa tjejer! Vi fem började hemma hos Sandra med en massa tjejsnack, sedan drog vi oss till Platina. Det börjar lite halvtaskigt med att vakten nekar en, men Sandra kom där som en räddare i nöden och pratade med den andre vakten med listan. Han kände igen oss alla tre, vi har varit där de senaste lördagarna. Så det var bara tacka och bocka och gå in, nu när han vet att man sköter sig så är det no problemas. Bilder kommer senare : )

Hamnade sedan efter mycket om och men runt kl 4 på morgonen på efterferre hos Danne. En baddare på gura, så bra ska jag också bli! Men först och främst ska jag införskaffa mig en bättre gitarr än vad jag har nu. Den duger till att spela på, men nå vidare bra låter det inte.

Så tack alla för en jäkligt trevlig (och mystisk?) kväll! You make my day : )

Peace.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback