Show me your colours.

Äntligen! Jobbade igår ett par timmar, buffé för 55 personer så det rullade på smidigt. Vickan, som vanligtvis jobbar på Muninhuset var med och jag berättade för henne om mitt jobbsökande. Nu under sommar garanterade hon mig en massa extrajobb var och varannan dag, både luncher, cateringar osv. Eventuellt kan jag få börja i Kvarnen till hösten, skulle vara hur bra som helst. Bra arbetstider, läge. Ja, det är bara mer än bra! Ska ändå fortsätta leta i hopp om att hitta något där jag kan få mer timmar. Det visar sig : )

Och idag då. Snart ska jag ta en promenad till solpalatset, ser bra mycket fräschare ut med lite färg! I alla fall jag. Vissa passar så otroligt bra i att vara bleka, om det bara kunde vara så bra *suck*. Och senare ikväll blir det lite festligheter med Sandra och Charlotte. Innan det ska det både hinnas med att skriva projekt och ut och springa en vända (!) Ja, ni läste rätt. Det är hög tid att sätta igång med det nu : )

Take care!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback