You can call me blueberry.

Min dag började som vilken annan måndag som helst. Upp vid kvart i sju, käkade frukost och tog cykeln till ishallen. Precis som förrförra veckan - men ingen där. Ringde Fia, fick reda på att det var inställt idag, PRECIS som förrförra veckan. Suck, men tog mig till idrottens hus där Stina och Fia skulle gymma så fick någon gjort. Sprang en halvmil (låter mycket längre än fem kilometer) Tänk att kondisen försvinner så otroligt fort! Har inte tränat ordentligt på cirkus två veckor, bara mig själv att skylla. Jobbigaste är att få tillbaks den, tyvärr. Ett av mina mål i sommar är att ta milen på mindre än 50 min. Jag kan klara det : )

Brr, fryser alltid efter måndagsträningarna. Grävde igenom syrrans garderob och goffade åt mig ett par mjukisbrallor och min favorit - den blåa tjocktröjan. Hade den väldigt ofta i 1an, sen hade Anders och Oscar (mitt ex kompisar) något påhitt om det. Och vad det var, det tänker jag inte ens ta upp!
Därav blev jag alltså Blueberry. Jag gillar't fortfarande, det låter bara gulligt. Och jag är ju "liten" & go, så det passar ju väldans bra in! You can call me berry, blueberry.

Om två timmar lirar min käre vän Karin Setterlöf i Allians. Ska dit och spana och hejja fram en seger åt tjejerna. Innan det ska det rensas upp här på rummet. Säger hela tiden att jag ska hålla golvet fritt från kläder och skrivbordet rent från en massa skit. Och projektarbetet då... Börjar fasen känna mig tjatig om det där nu, men på fredag ska det vara klart så då slipper ni läsa om det något mer : )




Till er som har kommit igenom det här bara för tråkiga inlägget; Grattis!

PUSS     

image113













    


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback