A second chance.

Imorgon är det match som gäller igen. Blev uttagen, ganska förvånad eftersom det har gått åt skogen med alla de senaste träningarna och matcherna. Är inte nöjd med det, det duger inte, sätter bara en massa press på sig själv och då går det som det går. Kanske blir bänkad, kanske får spela. Bra eller dåligt, mja. Det känns bara inte bra. Imorgon ska jag tänka att jag ska göra det kan jag, det jag är bra på, så flyter det andra på som det brukar. Förhoppningsvis. Tant rosa är på besök dessutom och då är humöret inte heller på topp och tar åt mig mer än vanligt. Hör bara det negativa då, blä jag vill ur den här svackan!



Kom till skolan vid lunch, grinig med huvudvärk. Som sagt, tar emot mig extremt mycket av vad folk säger! Så det började inte så bra med att både Johanna och Evelina börjar jävlas och ha sig. "Räkna bara till tio; en, två, tre, andaaas, fyra..."  Slutade med att vi inte hade någon träningslära sista lektionen så det bar av till fyrishov med tjejerna. Tillägnade mesta tiden i bubbelpoolen, myyyys. Benen var inte alltför pigga senare till träningen.. Men men, så är det.


 Nu ska jag slänga i mig ett par kiwisar och ägg, innan det är dags att glo på TV och sova.
Tjingeling!

    

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback