Copacabana.

NU är det banne mig dags att få ner något här, har inte skrivit på nästan en vecka nu. Fy skäms, Sandra. Har haft fullt upp, känns som jag fortfarande har det. Blev inte så mycket vila och ro på lovet inte, men hade kul varenda liten sekund : )
Var bland annat på bio med tjejerna och såg Juno, hade förväntat mig mycket mer av den men den funkade. Lirade sista matchen för säsongen i tisdags, mycket bra match! Men den slutade 1-1, vi får vara nöjda med det i alla fall : ) Hamnade senare på förkrök hos Sandra, sedan var det utgångPlatina som gällde. Jäkla tur att man kom in, och dramigbaklänges vilken toppenkväll med er tjejer! Charlotte höll oss sällskap också : ) Vi får dra en favorit i repris sen. Och den 12e mars drar jag och Sandra till sthlm för att se Rihanna, ska köpa tickets i veckan : )

Mycket att se fram emot, har kommit igång med projektarbetet lite, har skaffat mig ett par böcker och en massa, massa info, nu ska jag bara läsa igenom allt en gång sen är det bara sätta igång. Längtar mest till visningen och fotograferingen som ska ske om cirkus två veckor : ) Nu ska jag bara hitta någon slags "studio" att hålla till i under fotograferingen. Men det löser sig!

Nu ska jag röra mig mot sängen, så jag hinner läsa lite : )
Äntligen mår jag bra, äntligen är jag glad. Om jag sover lite mer bara så jag blir lite piggare, så kommer allt vara som vanligt igen. I love it.

PUSS

image87
Chalotte                                  Sandra                                           Sandra

Kommentarer
Vad heter du? Sandra

fasen vilken underbar kväll det var :D ska bli riktigt kul med Rihanna oxså :) ha ha vad paff jag blev när jag såg bilden på mig btw

2008-02-29 @ 23:24:22

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback