Look-a-like.

Fredag, lördag, söndag. Har inte haft tid att uppdatera bloggen så drar igenom min trevliga helg på en gång. Match mot Tullinge i lördags, vinst med 3-0. Spelar fortfarande dåligt, men pratade med coachen igår så hann prata lite om vad och varför. Ska skärpa mig : ) Har inte haft en så bra tränare som Mathias Höglund sedan Anders Jardhagen gick bort, min gamla fotbollstränare. Usch, jag saknar verkligen honom, han var så bra på alla sätt som en bra tränare ska vara.
Efter matchen så blev det till att jobba, sedan bj med kockarna och "bossen" : ) Trevligt, trevligt! Har tidigare hört folk som frågat om jag var Charlotte Kalla, samma sak hände då vid garderoben på bj. Två killar bara står och stirrar och nästan skriker att Charlotte Kalla var där (alla ögon på mig). Blev helt paff, bara skratta och fortsatte vidare. Någon timme senare var det två andra killar som kom fram och fråga om jag var Kalla. En viss likhet kanske de finns, men inget man själv lagt märke till. Men kul att man är en look-a-like i alla fall ; )

Idag så var jag och Jenny penny på stan och planerade en idrottslektion vi ska hålla i. Massage och avslappning, hur tusan det nu ska gå med våran klass.. Bara en massa flams, men det ska nog ordna sig. Fyndade två par skor idag också. För 99:- , helt perfekt, är sååå nöjd! Nu fattas det bara ett par jeans till i garderoben sen klarar jag mig denna månad.

Nu är det hög tid att plugga. Geografi, prov på fredag. Önska mig lycka till.
Hej svejs!

    


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback