Low pressure.

Lågtryck på senaste tiden. Har velat skriva tidigare i veckan men skjuter bara upp det, men nu denna lediga lördag kan man sätta sig ner och ta sin tid.
Jennys och min idrottslektion gick bra, alla verkade vara nöjda och inte minst trötta efter massagen och avslappningen, toppen toppen. Geoprovet gick också bra, bättre än väntat faktiskt.

Fredags kvällen slutade bra, först träning och sedan inflyttningsfest hos Sandra. Lägenheten får en 5/5, precis lagom för första lägenheten. Stilrent, relativt stort och högt i tak som får ett stort + ! Hela kvällen får en femma, ett litet minus på att jag fick så ont i fötterna av mina nya skor. Hamnade på people vid tolvslaget, köandet ska vi inte ens tala om. Bilder kommer senare : )

Har länge funderat på om man skulle skaffa någon ny reptil, skäggagam eller majsorm. Jag och min beslutsångest är inget att leka med, men det lutar nog åt skäggagamen. De är så livliga och pigga, det skulle bli ett bra kap. Men då blir det väl till att skaffa en majsorm senare, kanske om ett halvår då jag fått ihop lite pengar till en blood red och ett terrarium. Kanske kan önska sig till studenten? Hmm, där har vi det.

Ikväll blir det lugnt, ska städa rummet och skrivbordet (bombnedslag!)
Tjing!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback