No sugar, no bullshit.

Idag är ingen bra dag. Eller jo, på sätt och vis. Begravningen kl 11 i Alunda kyrka var hur fin som helst, prästen gjorde ett grymt bra jobb. Eftersom han också kände Adde (som precis alla andra) så hittade han de perfekta orden. Skämtsamt, men lätt och enkelt. Ingen kunde ha gjort det bättre. Och alla dessa blomarrangemang, du hade verkligen en bred vänskapskrets. Vi saknar dig. Jag saknar dig. Och tack för allt!



Min resa var mot solen, långt bortom alla slutna rum.

Där allting är oändligt, och alla gränser har för evigts suddats ut.


Jag ville se mirakler,                                     Och så när allt förändras,
och höra ord som föder liv.                           
när tiden inte längre finns.
Bli buren av en styrka,                                  
Så ser jag oss tillsammans,
som bara växer när jag anat mitt motiv.         
och då är resans slut det enda som vi minns.


Stad i ljus, i ett land utan namn.
Ge mig liv, där allting föds på nytt.



Fint väder, som i och för sig slutade i snöstorm. Tränade idag, gick ganska bra. Matchen i torsdags mot Norsborg var väl däremot ingen höjdare. Vinst med 1-7, men vilka för jäkla människor till domare..
Är inte uttagen tills imorgon heller, suger b*lle. Tränar, och tränar, och tränar. MEN, dem som inte tränar, eller varit sjuka i 1½ vecka, dem ska få lira. Den här matchen som man har längtat efter i flera veckor, men icke. Är mest besviken. Löften är väl löften, och dem ska man väl hålla? Eller har jag missat något?

Nu till det roliga, har införskaffat mig en morotsmössa, råfräsch! (Kommer bild sen..) Det blir nya värmnings- och fysmössan. Diggar den till tusen : )

Nu är det som vanligt tid att krypa ner i sängen. Har en hel hög kläder ivägen, men dem åker väl ner på golvet igen, orkar inte just nu. Fixar det imorgon bitti. Annars blire till och checka matchen, och hänga med tjejerna efter det : )

PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback