Coach said to fake right and break left.

Yes! Uttagen till matchen imorgon mot Norsborg! Fan skönt.. Nu när det har kommit in så många nya tjejer i laget så kan man aldrig vara säker på att få lira. Skönt med konkurens, måste ju sätta press på sig själv nu att göra bra ifrån sig på både is- och fyspassen. Så jävla bra, det säger jag bara.

Tränade imorse, skönt att få åka av sig även om det inte fanns så mycket ork och vilja i huvet. En del teknik blev det idag, riktigt bra, allt gick som det skulle i alla fall. Finter, klubbteknik, flipppass, direktskott och avslut bl.a. Är sjukt glad över att jag bytte specialidrotten från fotboll till hockey på vårterminen i ettan, känns verkligen att man har gått framåt med den träningen. Thank Lord : )

Annars idag så ska jag till Bälinge och sälja tofta-kläder med Carro, försöka dra in lite pengar till laget, värt ett försök.. Ska beställa lite själv därifrån också, bra grejer det där. Sen ska vi till Allianshallen och kolla på lite plastbandy. Först systerysters match, sen Karins. Break a leg, guurls : )

Kanske ska pallra mig till fyrishov och simma lite, sola maybe. Får se hur det blir, men först ska jag kika på film och lata mig : ) Perfect..

Tjingeling ; )
image22

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback