Give and go.

Igår morse satt jag och tänkte skriva ner lite snabba tankar här, men tyvärr så rensades alltid på någe vänster. Orkade verkligen skriva om allt, hade lite bråttom till skolan också där Samme väntade. Skulle finslipa det sista på redovisningen till naturen. Mikroorganismer.. Oj så kul! Blev inte så seriöst heller, det gick som det gick helt enkel : )

Det jag tänkte skriva om igår var om ett av TV4 Upplands reportage om mor och dotter som idrottar tillsammans, Fia & Bettsy helt enkelt. I tisdags var de och filmade och intervjuade dem under träningen. Usch, gick skit och med de nyslipade skridskorna som hade världens längsta åkyta, gjorde det inte bättre direkt. Herregud, åker man verkligen så kasst?! Måste göra något åt det, illa annars. Får hoppas att det var pga skrillorna annars blir jag besviken, besviken! Använder armarna för tok för mycket också.. Nåja, jag lovar, ska göra vad jag kan : )

Träning idag med, en timme. Ganska lugnt, men en del åkning och spel. Kul kul : ) Och det där Carro.. Den kvinnan vet man aldrig vart man har. Skjuter teknikbollar mellan bena på en och kastar både skor och handskar som om hon blivit galen, spara det där till matchen istället och sluta låta allt gå ut över mig :P "Carro with the tampong in the dusch!" : ))

Match imorrn, Nyköping. Åker buss dit, tack och lov. Får hoppas att resan blir någelunda lugn! *host*Carro*host* Så nu är det dags att hoppa i säng och ladda, ladda, ladda...

That's all folks! : )



Dagens öronorgasm ;

Fantasy girl - Gio


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback