I must take the baby steps 'til I'm full grown.

Nej, nej, nej, nej! Skitsamma om jag blir sjuk nu, har ändå sträckt upp den jävla ljumsken, första gången för i år dock.. Jag vill inte, jag orkar inte. NEJ! Blir väl borta en vecka, kanske mer. Får se hur det går.... FAN också! Inte nog med det, nervsammanbrott, magkatarr och skolan. Orkar inte skolan, vill mer än allt annat att hoppa av nu. Jag orkar inte. Är ju typ ingenting, bara fem månader kvar. Varför håller jag på såhär, så jävla larvigt. Känner mig inte ens stressad, ändå har jag magkatarr? Tar åt mig varenda liten sak någon säger. Shit, skärpning... Kanske bra att få vila från träningarna, men av det blir man ju också knäpp av.. Nej, nu ska jag gå och lägga mig med förhoppning om att allt kommer vara bra imorgon, men det är ju förgäves...

Imorgon är det första konfaläsningen för våra ungdomar i Bälinge, ska verkligen bli skönt, trivs så bra där. Då släpper verkligen alla problem när man är med de där människorna, jag saknar er så det gör ont.

Hejs..


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback