I wanna be left alone.

Söndag. Usch, hatar söndagar.. Sällan det finns något kul att göra förutom att glo på film och bara softa. Ganska mys, men ändå segt. Bara tanken att ha ännu en skolvecka framför sig gör inte dagen bättre. Men i sommar tar vi studenten, jag längtar.. Det enda man kommer sakna är tjejerna, dom har gjort de här åren på Celsius till de bästa : ) Och ett par andra filurer i parallelklasserna.
Undra vad alla kommer göra sen efter skolan. Vad kommer jag göra? Jobba antagligen. Kanske skriva in mig på någon kurs. Det visar sig med tiden : )

Lite planer för sommarn har vi redan börjat spåna på. I alla fall jag, Mimmi, Sophie och Nillah. Ayia Napa blir det, ska försöka få fram ett datum som passar alla bara : ) Med tanke på att med er tjejer har man tamejfasen alltid kul, så det kommer bli oslagbart!

Även vårat lilla tjejgäng i klassen har planerat en resa i höst. Vet ej vart eller när. Vi ska bara åka någonstans, en liten egen avslutningsgrej. Först hade vi tänkt oss att bila lite här och vart. Men det blir nog med plan till någon schysst strand.. Någonstans...


Nej, nu är jag trött på dig. Du kanske har utseendet, men det krävs ju en del mer än bara det. Jag trodde du var en bra människa, men såg inte felen. Efter mycket om och men så vet jag vad du är för sort. Låt mig vara, du är inget för mig.

Tjing!

image23

image24


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback