In the middle of the pouring rain.

2-1 slutade matchen igår mot Norsborg. Gudars vad skönt, med tanke på hur nervöst det var i slutet. Men det slutade bra i alla fall..

Usch, känner mig så grymt hängig. Igår nös jag och hosta som en tok hela tiden, får inte bli sjuk! Inte nu när det går så bra med träningen. Får väl trycka i mig ett par vitlöksklyftor (mums vad gott jag kommer lukta!) eller finns det några andra bra huskurar mot förkylning? Hmm, får ta reda på lite smarta tips.

Svenska redovisning imorgon om boken Doktor Glas, ganska okej bok, tänker inte klaga i alla fall. Så ska läsa klart de sista 30 sidorna nu. Och träning lite senare, fys och is. Hoppas på en genomkörare : )


PUSS
  

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback