It's too late to apologize.

Idag är det fyra dagar sedan du försvann från oss. Jag går fortfarande runt och väntar på att du ska skicka något gulligt sms, har det i baktanken hela tiden. Vill inte ens radera ditt nummer, inte dina sms. Dags att inse, dags att vakna. Vi saknar dig.

Den 25e december då vi först träffades på Harry's, visade det sig att du kunde bugga. Blev imponerad eftersom vi båda hade tävlat i det, så redan då bestämde vi oss för att åka till graneberg en torsdag och dansa arslet av oss. Tänkte på det samma vecka som du gick bort, men vi hann aldrig prata om det.. Bara dom där småsakerna kan göra så ont. Skrattet, leendet, du var helt enkelt en glad människa som det bara strålade om. Snälla, kom tillbaks..





Vill be Evelina om ursäkt igen, uttröck mig så dåligt så jag vet inte vad. Är fullt medveten om hur dumt det lät och jag förstår att man tar illa upp av det. Nu när vi pratat så förstod du vad jag menade också, men ville bara säga förlåt, ursäkt, hmm ja, för det där igen. Så du förstår att jag gjorde en liten miss där.




Dagens öronorgasm;                                  
                                                          Timbaland - Apologize

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback