Release me.

Ja, nu var det ett tag sen sist, igen! Dags att försöka uppdatera mer ofta, men vet ju inte hur många som följer den här bloggen heller så det kanske inte spelar någon större roll : ) Men en del läsare har man, i alla fall.

Ja, veckan då. Jobbade i mellandagarna och på nyår, stämningen var väl okej men tappade hela känslan med nyår.. Skålade vid 12-slaget framför tv:n. Blev helt klara vid 1 tiden, sen var det käk med personalen. Det hela slutade på BJ sista halvtimmen, trevligt guys.

Torsdag, Johanna piercar tungan! Träffade tjejerna ett tag på stan innan, men bara jag, Jenny och Felicia blev kvar och höll hönan Johanna sällskap. Gick ju smidigt, hon var ju inte nervös alls och inga fula miner var det när han tröck igenom nålen (usch!) Tänk att jag gjorde det där..
Klippte mig samma dag, kort! Eller ja, lite hockeyfrilla.. Precis det jag inte ville ha! Men när det såväl är stylat och fixat så duger det. Men ska nog se till att kapa lite på längden. Det kommer bilder om någon dag : )

Dagen efter, fredag. Min stora dag. Eller stora och stora, 19 är bara en jävla mellanålder som inte borde finnas. Kan lika gärna hoppa över det. Uppvaktad på morgonen med fina presenter som ;

                                              - mp3
                                              - pengar
                                              - parfym
                                              - bok
                                              - tröja
                                              - smycken

Träffade min kära vän Karin på stan på förmiddagen. Luncha och fika, snacka skit och hade det kul. Det slutade med att vi tog bussen till mig och fika ännu mera. Snacka om att man var trött på socker efter allt fikande den dagen. Vi hamnade på BJ även den kvällen vid halv 11. Träffade Mathias och en massa folk där, trevligt. Även mina chefer från Commedia var där, slutade med en massa shotar, tack killar ; ) En helt okej födelsedag helt enkelt..

Hockeyn går bra, rullar på. Bytte klubba idag till en hårdare, fan, slagskotten kommer! Riktigt nöjd : ) Det enda stora problemet som jag verkligen stör mig på är denna astma, usch. Blir så trött, svårt att komma igång igen och köra hårt när den såväl har satt sig. GAH! Får hoppas att medicinen hjälper som jag tar nu..

Och idag, en tråkig söndag. Först två träningar med dam och flick, det var väl kul men tufft. Carro hamnade här på eftermiddan. Hyrde Tristan & Isolde, okej film faktiskt. Har velat sett den och nu är det gjort. Vi följde Sofias råd och käka morötter och gurka med dipp, mums! Haha, det var nog det bästa med hela dagen.

Trevlig vecka, och snart börjar skolan. Orkar inte, men nu är det bara en fucking termin kvar! Tack Gud..
Nu ska jag kila, återkommer med bilder : )

Dagens ögon- & öronorgasm;                 Zac Efron - Bet on it
                                                                        http://www.youtube.com/watch?v=omCFKGhe5j8


Tjing!

Kommentarer
Vad heter du? Ankoo

Jag tycker frillan blev bra ju! :P sluta vara missnöjd kärring :P

2008-01-07 @ 22:47:28
Vad heter du? Elin

ooh ZAC

2008-01-09 @ 14:52:19
URL: http://eliin89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback