Thats when I am tempted by the waters.

Slöa dagar. Ja, det är vad man skulle kunna kalla det. Både igår och idag har jag varit helt slut, i knoppen och kroppen. Känns inte som jag håller på att bli sjuk heller, är bara trött! Bara låg i sängen halva dan igår och hoppades på att piggna till, men icke. Idag så tvingade jag mig upp för att vara vaken till träningen. Funkade, ja, någelunda kanske. Hann till stan och byta mp3n som dog efter fyra dagar, vadå kvalitee? Får hoppas att denna funkar bättre. Fick den av systeryster i fördelsedagspresent så, tack <3 : )

Träningen, ja vad ska man säga. Alltid lika kul, men alla har sina dåliga dagar. Ibland har man dem lite för ofta, suck.. Nyslipade skrillor, blev inte riktigt bra, jobbigt att åka, men man kom ju framåt i alla fall. Och denna astma, GAH! Vill mest av allt kunna köra tills man stupar, men de är svårt då halsen hinner strama ihop sig före. Tänk er, (ni som inte har astma då), att köra idioten om och om igen, och andas igenom ett sugrör. Hur ont man får i hela bröstet och ångesten att man inte kan visa vad man kan. Man orkar, men när det såväl satt sig så viker sig hela kroppen. Fan, fan, fan. Hoppas medicinen hjälper som jag tar nu, vill kunna köra fullt ut och ta sig igenom det levande. Den dagen kanske kommer : )

Idag, onsdag, börjar skolan igen, är redan skoltrött. Bara en jävla termin kvar! Sen slipper man skiten : )

Nu skriker sängen efter mig, och mitt huvud efter kudden. God natt : )



Dagens öronorgasm;            
Open road - Gary Barlow


 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback