With grief in one's heart.

image48











Jag saknar dig.
Vaknade vid 11 imorse, utvilad och ändå ganska pigg. Söndagar är de tråkigaste dagarna som finns, helt värdelösa. Ändå skulle vi ha träning på kvällen, var inte så sugen på det heller. Mådde mest bara illa, eller hade en konstig känsla i magen. Har nog inte riktigt fattat vad som hänt. Visste att de skulle ha en minnesstund för Andreas i Olandshallen i Alunda, så tog bussen dit ut vid 15-tiden. Enkelt men fint, var ganska mycket folk där också. Kanske en 30 pers. Direkt när man kom in genom dörren var det som att det slog emot en stor sorgevåg över en, allt var lugnt och stillsamt. Alla pratade tyst, andra skrev i boken till minne av "Adde". Tända ljus och bilder på honom fanns på bordet som stod i hallen. Varför du?! Det enda jag kan säga är att jag saknar dig..
"Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med dig" - Gyllene tider



Emma Bunton - Take my breath away

Kommentarer
Vad heter du? Carro

Fyfasen va jag hatar när sånt där händer :/

2008-01-27 @ 22:31:52
URL: http://marycarolineeriksson.webblogg.se
Vad heter du? Elin

nej men usch :( vad var det som hände? & hur kände du honom? tänker på dig gumman

2008-01-29 @ 20:30:27
URL: http://eliin89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback