Sandra @ Gotland, Visby!

Hej på er!
Klockan är nu 00.13 och ni kanske frågar er varför jag sitter vid datorn. Det är ju ändå nu den här veckan som sthlmsveckan är, och jag bangade på en utekväll på hamnplan. Mest för att jag har dåligt med pengar och otaggad, men vill helst vara pigg och allert till helgen. Så, istället för att slösa pengar ute och bli full som en struts så träffade jag Adam, en gammal kompis som bor här på Gotland. Var ett år sen sist så det var dags! : )

Annars så har vi det galet bra! Jag, Sandra och Jonas kom hit till våran lägenhet på 43kvm natten mellan tisdag och onsdag. Det blev till att pressa igår på Kallis, sen till kvällen bar det av till Gutekällarn. Klev upp vid 10 tiden idag för att dra sig ner till Kallis ännu en gång för ännu mera solandes. Osv osv osv.

Innan jag avslutar så tänkte jag bjuda på ett par bilder, och berätta att ni i nästa blogginlägg jag skriver kommer innehålla lite om mina "möten" med Adam Tensta och Markoolio. N får helt enkelt spana lite de närmsta dagarna : )

Tjejerna framför huset!   


Peace.


Kommentarer
Vad heter du? Danne

En finne i en bur...:p mowahhaha

2008-07-18 @ 14:33:00
URL: http://danne82.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback