Ten days to go.

Hej på er igen! Nu är jag tillbaks, med trevliga nyheter. Förra veckans mys med tjejerna blev lyckat. Hade dock problem att hitta restaurang då det var fullt på nästan alla ställen, men vi tog ett bord på Le Parc tillslut. God mat, men prisvärt? Njae, det skulle jag nog inte säga. Husets vita måste jag i alla fall ge tummen up för. Efter en massa prat och mys så drog vi till bowlaget till 22 snåret. Hann spela en serie, och måste då pinsamt nog säga att jag torksade; med 46 poäng! Jag menar, på en serie, det kan inte bara gå sämre. Pappa min har ändå spelat SM i bowling i hans unga dagar, kan då säga att jag har inte ärvt något av dem generna! Men men, som vanligt hängde vi på Platina. Mycket folk, mycket dans, mycket bra sällskap, tack tjejer : )

Snart, om tio dagar drar vi till Gotland. Sanna, Linn, Sandra, Jonas och jag. Det kommer bli en kanonvecka, har fått hyra en lägenhet 10 minuter från Visby för så lite som 3000 spänn. Inga pengar alls! Så jag hoppas att vi drar med oss sol och värme till Gotland vecka 29.
Det borde vara 14de gången jag åker dit i år, åren innan har jag alltid åkt med familjen. Man har varit avundsjuk på alla ungdomar som har festat och partat, och nu är det änligen våran tur! Uppsalas elit, nu ska vi leva livet : )


















Peace.


Kommentarer
Vad heter du? josse ;)

Hej!



Kul att du också har en blogg! ;)



Fiin hårfärg du har!



Gotland, åh, dit om 13 dagar, hur länge ska ni stanna där, kanske vi ses?! ;)



Kraam

2008-07-07 @ 12:44:32
URL: http://jdlove.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback