Coloured.

Hallå hallå, alla goa människor. Nu är jag äntligen tillbaks, och ska försöka hinna med att blogga ett par gånger i veckan åtminstone. Även om jag har skrivit om att jag ska skriva mer i nästan alla inlägg nu efter studenten så får vi se hur det blir. Det är trots allt sommar och jag håller mig hellre ute i solen än sitter inne och knappar på datorn. Kör en liten snabbis här idag, ska springa in i duschen en vända så snart som möjligt.

Jag har...
                    ...Tappat min fina solbränna (snälla solen, kom fram!)
                    ...Kommit hem från Frankrike.
                    ...Slingat håret blont.
                    ...Fått lön.
                    ...Shoppat både kläder och smycken.
                    ...Letat jobb inför hösten.
                    ...Införskaffat mig ett årskortSATS.
                    ...Godis- och läskförbud fram tills 90orna tar studenten.


Jag ska...
                    ...Köpa en kamera till Vicky (det var en olycka)
                    ...Börja ta promenader på morgonen.
                    ...Städa mitt rum.
                    ...Bli grym på gitarren.
                    ...Ut och käka middag och utgång på det med partypinglorna.
                    ...Sola, sola, sola!
                    ...Jobba, jobba, jobba.
                    ...Blogga om våran resa till Taizé!


Så, ja nu vet ni lite vad jag har hunnit med och vad jag kommer att ha för mig nu de närmaste dagarna. Duschen kallar nu, så tjingeling på er!

Peace out.



         



Kommentarer
Vad heter du? Danne

gitarren ser oerhört bekant ut...

2008-06-30 @ 14:47:18
URL: http://danne82.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback