Graduation ceremony.

Student 2008! Jag älskar't. Hittar inga ord för hur otroligt bra hela dagen var, från morgon till kväll/natt. Kanoners, askalas, time of my life, bäst, det är det minsta jag kan säga. Orkar inte ta detaljer, men lägger upp ett par bilder efter hemkomsten från Frankrike som säger mer än tusen ord. Två saker som är ett måste att nämna är den galna tiden på flaket med klassen, och min nya älskling Norman, den svarta gitarren som kom som en rejäl överraskning! Det är väl därför det inte har blivit så mycket bloggande, det enda jag har gjort är att "played it 'til my fingers bled". 

Återkommer med bilder, annars för er som är  otåliga, så finns de på face! : )

Peace.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback