Crammed.

Då var det måndag igen. Känns som tiden bara svischar förbi, allt går så jäkla fort! Och snart är det dags för studenten, vilket betyder att det verkligen är dags att hitta sig ett jobb. Börjar få ångest, hoppas och ber till Gud att det dyker upp något, eller att någon av alla personalansvariga som jag har lämnat CV till drar iväg ett mail till rätt adress. Min alltså.

Snart är det lov, det behövs mer än allt annat nu. Men nå ledighet blir det inte så mycket av, har dels en massa matte som jag måste plugga ifatt. Och natur där vi har prov efter lovet, blö. Drar lite snabbt dag för dag vad som händer och sker.

v.12
Måndag - träning, rehab. 2½ men ikväll kl 21.00, på 6:an, glöm inte : )
Tisdag - träningsverk (!) Ispass
Onsdag - sista dagen i skolan innan lovet. Top model kl 21 på 3:an.
Torsdag - ledig! konfa, får bilderna från lägret! Sent ispass 21-22
Fredag - gudtjänst i domkyrkan. Utgång med Sandra m fl.
Lördag - måla ägg med mormor och kusinerna. Påskmiddag.
Söndag - Farbror "Gregge" fyller 60! Middag på restaurang : )

v.13
Måndag
- Flicklaget från Chicago kommer!
Tisdag - ispass med amerikanskorna. Tacokväll med spelarna.
Onsdag - Sthlm med Jenny och leta studentklänning.
Torsdag - två ispass.
Fredag - ispass med dam.
Lördag - Restaurang med flick, dam och amerikanskorna.
Söndag - Pffft.. Bio kanske?


Ja, som ni ser. Fullt upp! Därför ska jag försöka att verkligen se till att bli klar med projektarbetet innan veckans slut. Tror att det inte är några problem, ska bara hitta lite mer info och fixa en intervju med Charlotta, hon som är mor till mina kusinbarn. Bara för att komma med lite onödig information... : )

Så, nu ska jag gå och sätta igång. Kanske kommer en liten bit redan idag? Wish me luck : )



Lars Winnerbäck - Elegi

Vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.       

image106














Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback