Diving license.

image92Zappade runt på alla kanaler i mammas och pappas rum, då 1an kom upp. Handlade mest om fridykning, men det fick mig att minnas att jag alltid har sagt sen jag var väldigt liten att   jag skulle ta dykcertifikat. Har alltid älskat havet, mest för att det är en värld jag inte vet så mycket om, det verkar alltid finnas nya saker att upptäcka. Rev, färgglada fiskar och det där djupet bara. Tänk att få bryta ytan, ta sig ner till trycket och tystnaden. Ja, jag ska helt enkelt någon gång ta det där certet, det är bara menat.

När jag var 11 år, var vi i Mexico med la familia. En dag var vi till Xcaret, no kiding, det måste vara världens största djurpark! Där fanns både laguner, delfiner, fladdermöss, you name it. Det fanns verkligen allt. Vid lunchtid hade vi bokat tid hos delfinerna. Japp japp, vi skulle få simma med dem!    Det är en av mina starkaste och bästa upplevelser, så fina och sociala djur. Bättre än hundar till och med : )


Så om du frågar om cirkus fem-sex-sju år, då kommer jag svara;  jag fixa't : )


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback