Frame up.

Imorgon bär det av till Hjälmargården som ligger någonstans i Läppe, Södermanland. Ska bli kul, konfirmanderna var helt uppe i varv inför lägret så det blir intressant! Har en hel del att göra både ikväll och imorgon, så ska göra en fuling och sjukanmäla mig. Annars kommer magsåren att titta fram och hela lägret blir förstört. Har inte räknat med så mycket sömn heller eftersom vi ska vara nattvakter som sagt. Måste packa, skriva ihop en text om långfredagen, ner på stan och en massa grejer. Fullt upp helt enkelt. Men har kollat på bilder och det ser hur mysigt som helst ut, I love it.

Dagens skönaste;

"Jag har två frågor; För det första, finns det toalett på bussen? Och det andra, ska Pumba med =D ?"

image99Haha, gjorde misstaget att låna ut min telefon en läsning till grabbarna grus som kallar sig för "High runkers", då jag hade bakgrundsbilden "Pumba". Därav blev jag då Pumba, och så fort man kommer in genom dörren hör man tre killar som är mitt i målbrottet som bara skriker ut; Pumba! Ja, då vet hela gruppen att jag kommer instöplandes, sen som vanligt eftersom matten slutar så tokigt. Det blir spännande o se hur det ska gå på lägret med dessa grabbar. Allt kommer bli spännande, ge mig fredag kl 15 nu!


Återkommer på måndag, antagligen. Håll utkik! : )


   

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback