Fraternal twins.

I förrgår blev jag chockad, igår blev jag chockad, och även idag. Har mött världens märkligaste människa, det är som att den här personen är som en spegelbild av mig. Inte på det yttre då, men på det inre. Måste nästan fråga mamma om jag verkligen var den enda som kom ut ur henne genom kejsarsnittet. Man blir nästan mörkrädd, men jag säger bara blådär och Michael Jackson!
Me like, me like! : )

Ikväll är det top model! Ett av programen som jag försöker följa, blir inspirerad av hur de sminkar och allt det där. Det är till och med min mormors favorit program! Hon säger att det är som mest roligast när de bara skriker åt varandra, som när katter fräser och rivs ungefär. Haha, måste hålla med om att det är ganska kul. Men ändå, konkurrensen är stenhård och att bo med ett gäng tjejer, ja det är klart det slutar i något sorts kaos.


image98

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback