Inspiration.

Unga företagare.. Oj oj oj, så impad man kan bli av alla idéer, kul att se att det går bra för folk. Mässan ägde rum idag på fyrishov, träffade på massor av människor både från skolan och utanför. Även en av mina konfirmander, Erik var där. Hans syster sålde färgade linser (gick visst inge vidare för dem..) men det märktes gott och väl att dem var syskon.
Om jag skulle få utse årets skönaste konfirmand så skulle han utan tvekan bli det. Gillar årets kull, alla går jag ihop med, och alla dem tycks gå ihop med oss assistenter. Man skaffar sig självklart favoriter precis som dem gör. Nästa helg åker vi på läger, längtar verkligen till det, big time : ) Även om det knappt blir någon sömn, så precis som vanligt kommer allt gå som smort. Kommer vara nattvakt med resten av assistenterna denna gång, skönt! För morgonmänniska är jag då inte. Nog om det, ni kommer ändå få höra allt om det om en vecka! : )


image91
Satte mig på cykeln 16.45 för att ta mig till Commedia, jobb som väntade. 17-00 är helt okej, sju timmar, plus 300 i dricks. Skönt och ha pengar till studenten, vill kunna spendera lite mer på alla dessa nätter som kommer bli alldeles för vilda ; )
Har alltid ett leende på läpparna efter ett pass med de människorna, men Luis är definitivt min bästis på det stället. Våran så otroligt dåliga humor går ihop, så det slutar med att den bara blir ännu sämre. Men det verkar roa alla andra också så : )

(Bilden: Utgång med allihopa på BJ efter en kväll på jobbet)


Just nu; ja, jag mår bra. Men blir så trött på att jag sover för lite. Lyssnade på radion imorse då jag käkade frulle, om just stressade ungdomar som har sömnproblem. Antigen tänker de för mycket, eller sitter vid datorn för länge. Jag är den andra sorten, som sitter vid datorn. När jag såväl sitter här kan jag bara inte slita mig, säger för mig själv "ett litet tag till.." Har datorn på rummet också, vilket inte gör problemet bättre. Annars är allt bra, men jag vill nå harmoni. Vilken ord, "harmoni".. Men det låter så fridfullt och positivt! Så vill jag vara : )

Nu ska jag vara duktig och gå och lägga mig, ögonen orkar inte länge till.
PUSS

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback