Lay your love on me.

Jepp, då sitter man här ännu en gång. Har kollat på TV stup i ett och läst igenom all info till projektarbetet. Det går framåt, men det är dags att lägga på ännu ett kål nu så man kommer någon vart. I slutet av helgen ska jag nog vara klar. Känns som ett realistiskt mål i alla fall.
Har fortfarande feber, runt 37.5-38 grader, men halsen däremot har börjat släppt. Visst har jag fortfarande lite ont men svullnaden har gått ner. Hoppas att friskna till i helgen, hoppas hoppas hoppas!
Så, dags att sova, igen. Hinner läsa ett tag också, mys mys. Egentligen är läsning inte min grej,  men man blir sådär skönt trött som man ska vara innan man somnar. Nå, anyway. God natt!

Thank you for all that you've done for me.    
image109

Kommentarer
Vad heter du? Elin

usch va jobbigt att vara sjuk! krya på dig vetja :)
Mne vi måste försöka ses snart tycker jag :D är du hemma på lovet?
puss

2008-03-20 @ 14:57:04
URL: http://www.eliin89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback