Saturday.

You're gorgeous.


Ge mig lördag, ge mig tjejerna, melodifestivalen, pizzan och drickan. Känner bara på mig att det kommer bli en sån jäkla bra helg. Ikväll blir det lugnt med film och godis, och tjattra med min "andra halva" som har blivit ett stort nöje den senaste veckan : )

Imorgon ska jag, Jenny och Micke kolla på Karins match. Kval till div.1! Inte illa : ) Sen blir det hem, käka och fixa iordning sig, och efter det direkt till Johanna. Tjejkvällar är bland det bästa jag vet, man vet aldrig hur det kommer sluta, men med ett jävla drag är det bara såå värt : )
I love it.


Nu var det ett tag sen jag var ut sist, ganska skönt. Det kan lätt bli för mycket. Som i sommras, onsdag, fredag, lördag. I fyra veckor. Nej tack, nu räcker det med att gå ut en gång per månad, inte ens det.

Får inte glömma att min älskade Karin Setterlöf fyller 19 år idag, grattis hun! : )


image105

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback