Working nine to five.

Det är mycket jag måste göra nu. Det börjar närma sig projektarbetets slut och dags att sätta igång att få ihop allt. Läser just nu boken popretorik vilket jag kommer få stor användning för i mitt skrivande. Tacka gudarna att jag hittade den boken, givande på en massa bra sätt vilket jag säkerligen kommer ha nytta av senare också.

Debattartikel och krönika måste skrivas. Krönikan måste vara klar i alla fall innan torsdag, ska försöka hinna debattartikeln på det med, den är vääldigt försenad. Men bättre sent än aldrig!

Måste verkligen hitta ett jobb innan sommaren, har bara extrajobb på G men jag vill kunna tjäna mer så jag har råd att gå art of make up school till nästa år. Är mer sugen är någonsin! Att flytta hemifrån vore inte heller så dumt.. Kanske dags att tänka på det snart också : )

Och ikväll ska jag dejta Johan. Haha, nej då, men min chef från Cajsa's kök och jag ska jobba idag på Länsförsäkringar och tjäna in lite cash : )
Nu är det dags för mat och en dusch! Uppdaterar kanske senare.

So long.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback