Baby, it's cold outside.

Goddagens, goddagens. Då sitter man här igen, efter ett par dagar. Bäst att passa på och sitta vid datorn nu när vädret säger ifrån, går ju knappt att vara ute!  Har blivit bortskämd av solen och värmen hela förra veckan.
Annars så började min dag som vilken annan måndag som helst. Upp kvart i sju, käka frulle, skumma igenom UNT och klä sig för träningen. La märke till att det bara skulle vara tio grader idag, trodde aldrig att de skulle vara så kallt som det var. Började med att springa till röbo och tillbaks, sex kilometer, jo men tjenahejsan.. Gick på en halvtimma, skönt att få springa av sig i alla fall : )

Annars har det varit lugnt idag, vilat och bara latat mig. Man får ha sånna dagar också! Veckan framför mig är helt fullspäckad, men skönt, då vet man att dagarna bara rusar iväg. Kör en snabbis day by day.

Måndag - Fys, morgon & kväll. 2½ men kl 21 : )
Tisdag - Jobba och korpenfotboll, Ulleråker
Onsdag - Fys och skiva på people med bajsJenny, my love
Torsdag - Konfa och Karins skiva på BJ, kommer bli galet
Fredag - Avslutningsfest med alla konfirmander, askalas!
Lördag - Jobba på slottet, money money.
Söndag - Konfirmation för grupp 1 och 2


Skriver mer i veckan, om jag orkar. Ska försöka hålla allt uppdaterat : )

image116


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback