I don't care anymore.

Nej, ikväll är jag inte på topp. Trött av allt matte pluggande, det enda jag har gjort senaste veckan.. Slutprov nu imorgon bitti och jag måste klara ett godkänt för att få åtminstone ett g i kursen. Mitt huvud vill inte ta in något mer, och kanske borde lysna på det? Skummar igenom det sista, bara för att, det kan ju faktiskt vara nått som fastnar. Det går som det går, det spelar ingen roll. Som Karin sa; du har ju åtminstone försökt. Och ja, det har jag. Därför hoppas jag på det bästa, och strax går och slår på någon av alla filmer jag har fått låna av Sandra : )

Inte bara det, ligger någon papp back i ekonomin, tummen ner för det. Tack och lov dyker det upp en massa jobb nu och jag kan redan börja få jobba hos Micke. Tack, tack, tack! Så snart ligger jag förhoppningsvis på plus igen : )

NU mina kära vänner, drar jag mig tillbaka. Helgen kommer bli skönast ever.

peace.

Kommentarer
Vad heter du? Anonym

haha men sandra! det har ju stått skrivit överallt! :P du kan inte mena att du har missat det? :P

2008-05-09 @ 07:49:28
URL: http://eliin89.blogg.se
Vad heter du? Sandra

Tyvärr så har jag det :/ Blöblöö

2008-05-10 @ 14:07:27

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback