The pursuit of happyness.

image117
Ja, då var den hektiska veckan äntligen över. Nu finns det tíd till att ladda om batterierna och bara vara. Men inte riktigt än, ikväll äger DK3's skiva rum på birjer jarl. Hoppas på en höjdarkväll med min älskade vän Karin och hennes kära toffel, Robban. Blir min första skivamiddag så det är lite extra spännande! Sen har det ryktats om att det är många som kommer komma, jag håller tummarna för det! Så nu är det hög tid att duscha och allt det där vi tjejer gör innan utgång. Som pappa säger; målar krigsmålning.


Dagens film               Jakten på lycka
Dagens låt                 Taylor Swift - Our song



    

Kommentarer
Vad heter du? Anonym

hej! när har du skiva då? du borde komma på min den 2 juni! å blir det skaris för dig också den 5:e? pusss

2008-05-19 @ 17:26:13
URL: http://eliin89.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback