Easter feaster

Ännu en långfredag som börjar gå mot sitt slut. Men idag tänker jag banne mig inte sitta och hemma och tråka utan det blir Norrlands med lilla Elina och Anton och sväng. Kommer antagligen sluta på BJ med Sandra, Sandra (totalt tre Sandror, igen!) plus en tysk vän till en av tjejerna. Vill bara få komma ut och skratta åt för fulla människor idag, och ladda upp för morgondagens fest med kalastjejerna. Som Sandra sa; "lite uppvärmning!". Så rätt, så rätt..

Har ätit mig tjock hos mormor idag, "flygande Jacob" bjöds det på (en kycklingrätt med bananer och jordnötter) som var godare än vad jag förväntat mig! Fick med mig tre matlådor hem också, tack mormor! Va gör man inte som student.. : )

Nej, nu ska jag ta en powernap och snygga till mig lite! Och ja just det;
Grattis morbror på 45-årsdagen!

Take care!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback