Food

Jäklar så hungrig jag är.. Magen började redan kurra vid 11-tiden men bestämde mig för att sätta mig vid datorerna här på universitetet istället, dem går bra mycket fortare än den där burken jag har hemma. Så blir ett kort inlägg det här!
Det blir omtenta i alla fall, känns bra för det känns som jag ändå har koll på vad som ska pluggas på.. Så hem, käka, sätta mig med anteckningar och böcker och plugga! : )
Senare i kväll/natt ska jag och Linn köra till Stockholm för att hämta Sandra och hennes mamma. Ikväll kör Tina Turner sitt race i globen, och Johanssonarna vill ha skjuts hem då det kommer bli rätt sent. Följer med som lite sällskap! : )

Nu ska jag skynda mig hem och ÄTA! (köttbullar.. yey...)

KRAM

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback