Home sweet home

Home sweet home, ja, faktiskt. Det är så himla skönt att få ha mitt egna krypin där det är jag som bestämmer. Men visst uppskattar man ännu mer att komma hem nu till kära mor & far och syster såklart. Vilken tur att man har nära dit endå, inte ens tio minuter med cykel tar det. Haha, tror inte jag kommer kunna komma iväg till en annan stad för att plugga! Har i alla fall svårt och tro det.. : )

Nu ska jag strax dit igen och fixa mina gardiner som jag helst vill få upp idag. Ska kanske försöka få tag på Peter så han kan hjälpa mig ställa upp sängfanskapet på ben. Det värsta som finns (läs: nästan) är att sängen ligger på golvet. Bah, varför vet jag egentligen inte, det är bara något som jag blir irriterad på. Vilket i-landsproblem, haha!

Nu ska jag sluta ordbajsa och göra något vettigt. Och ja just ja! Roade mig själv igår kväll med att prova alla mina klänningar (tror jag har 13 stycken..!) som jag även dokumenterade på kameran. Lägger upp mina pärlor senare! : )

Over and out.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback