Pics of my collection of dresses


En av mina favoriter, om jag vill vara extra snygg är det den här jag väljer!


En vanlig enkel svart (ja, som ni ser), kommer användas flitigt i sommar!


Jag har alltid gillat reptiler, och när jag hittade denna fodralklänning på H&M var det direkt till kassan som gällde!


Min sockersöta studentklänning från VILA.


Ojoj, den här har jag haft länge. Har både använt den som maskeradklänning och till balen i 9an.


Denna använde jag sist på min studentskiva, nu är det dags igen till min systers skiva - röda mattan!


Det nyaste tillskottet! Den här kommer jag bära upp om tio dagar på teologgasquen!


En sommarfavorit! Jag är som en kråka - älskar allt som glittrar och skimrar!


En dunderskön vardagsklänning.


Den här har används otala gånger och tyvärr har den blivit lite urtvättat, så denna skönhet stannar nog ej kvar så länge i min garderob.. *snyft*


Jeansklänningen, lägg till en snygg sjal och ett matchade skärp så blir det pricken över i:et!


GRRR, oanvänd men så fort det blir varmare kommer den få pryda min kropp : )


Ännu en som tyvärr är lite urtvättad, men ett par gånger till får den vara med!



Vilken tycker NI är snyggast?
: )

Kommentarer
Vad heter du? Anonym

oooh, himla rolig idé, att ta foto på alla klänningar ! Kanske man borde göra själv!? :P himla snygga va de iaf ;)

pusskram

2009-04-08 @ 14:15:40
URL: http://eliin89.blogg.se/
Vad heter du? Marian

jeansklänningen no doubt!

2009-04-09 @ 14:14:08
URL: http://marianniskala.blogg.se/
Vad heter du? Cissi

Nej men du jag måste ju säga leopardklänningen since jag har en likadan (;

2009-04-17 @ 00:06:34

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback