Shoppaholic

Shoppaholic, svar ja. Har köpt på tok för mycket kläder och lite annat kul nu de senaste dagarna, pengarna rinner ur mina händer som sand! Snälla ni, stoppa mig om ni ser mig köpa något mer.. Haha, nej då, men det har blivit en massa bra kap. Som sagt, baskläder behöver man alltid! Och såklart en bra outfit till valborg. Lägger upp lite bilder om någon dag, men just nu är min datorn hos Sandra & Tony som ska installeras om. Tack Tony! Då får ni även se mina nya läckerbitar till skor som jag kommer inhandla imorgon (glöm att ni kan stoppa mig då, skulle kunna döda för dem där skorna!) Rätt skönt att få in lite nya saker i garderoben, då är det värt att leva på nudlar en vecka!

Nu är jag på Norrlands (haha, mitt nya hak?) och ska plugga lite. Har ju ändå gått på stan hela dagen med Sanna och varit och handlat med pappa så har inte hunnit läsa något alls, så gör det nu istället!

Time to go, näsan rinner på grund av den där nedrans pollen så ska avverka lite skog på toan!

KRAM


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback