Smootie

Mums! Har just fått i mig en banan/blåbär smoootie som var kanongod och försöker tagga till lite skön träning på sats. Ser nog mest fram emot att lägga mig och dega i bastun, men för att kunna njuta fullt ut så måste jag ju ändå köra rätt hårt idag.. Ja, får ta i! : )

Igår (onsdag) var mina kalasfina tjejer Linn, Sanna och Sandra här på fika och inspektion av mitt nya näste. Planerade inför helgen som vi alla ser fram emot. Middag hos Linn och utgång på Platina, kan nog inte bli bättre. Plus att Linn gjorde den "upptäckten" att vi alla är faktiskt är lediga på söndag, då hon blev helt lyrisk och utbrast "SHOT TÄVLING!" med ett stort smile som gick från det ena örat till det andra. Vi hejdade damen med att vi kanske inte ens komma utanför dörren och då lugnade hon sig en aning.. Vi får enkelt se hur det slutar på lördag! : )

Time for workout!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback