Sunshine

Nu förlitar jag mig helt och hålletSMHIs väderrapport. Det ska bli sol hela dagen och 17 (12-18) grader varmt på valborg! Jag tackar och bockar för det. Nu längtar man bara ännu mer till stora "festardagen" med världens underbaraste människor. Många jag har pratat med har sagt att dem aldrig tycker att Valborg blir riktigt som dem har tänkt sig. Man längtar och planerar, men det slutar med att man blir besviken. Jag är också den där som hoppas och har way to höga förväntningar, men det blir alltid bättre än det! (peppar peppar..) Har aldrig haft en dålig valborg, däremot är det någon förbannelse som vilar över mig när det gäller nyår, man kanske ska bojkotta det nästa gång.. Men som sagt, två dagar kvar, och tre dagar till årets baksmälla.. Men det kommer det vara värt : )

Ännu utan dator, så hänger i skolan framför burken. Kändes ganska konstigt utan den igår, läste en massa reklamblad (?!) istället och la mig tidigt för en gångs skull. Nått bra för det med sig i alla fall....

Ska pjöja ett par sidor innan föreläsningen börjar nu, ha en bra dag!

Valborgsfirande -08. Satt i stadsparken med dem här tjejerna och kikade på forsränningen!

KRAM

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback