The last day before Walpurgis night.

Kvalborg! Äntligen är ladda-inför-valborg-dagen här. Dock molnigt och blåsigt, men det är ju bara att klä på sig. Imorse (läs: förmiddag klockan 10..) när jag skulle dra mig till stan möttes jag av ett gäng killar utanför porten, klädda i kavaj och skojrta med en öl i ena handen och systempåsen i den andra. Bra att man börjar i tid, men undra hur dem kommer må imorgon om dem kör hela dagen idag också.. Det gjorde mig bara mindre sugen på att plugga idag. För ikväll blir det grillning någonstans i studentstaden med Madde, Malin och lite flera, förhoppningsvist roligt folk. Får se om det blir utgång, visar sig under kvällen!

Och nu är det ju då dags för plugg, igen.. föreläsning 14 - 16 som man ska försöka överleva.
Peace out.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback