There is a guy

Hallå på er igen. Får ursäkta att jag inte har uppdaterat här dem senaste dagarna, har inte varit så sugen att sitta vid datorn när det har varit sånt kanonväder ute! Blir helt kalasglad av den här solen, synd bara att det har blivit lite kallare nu och så ska det fortsätta under resten av veckan läste jag i UNT. Tyvärr!

Förra helgen var toppenbra! På långfredagen blev det påskmiddag hos mormor som sagt och lite preparty. På lördagen blev det påskmiddag/inflyttningsfest med mina superfina tjejer hos Linn. Kvällen fortsatte på Platina, och precis som vanligt blev det en lyckad kväll : )

Söndagar är inte riktigt min favoritdag, i alla fall inte om man har varit ute och druckit minst en flarra vin kvällen innan. Vid 15-tiden tog jag mig (med solbrillorna i högsta hugg) till Linn för att sola och käka upp resterna av maten som blev kvar. Sanna kom och höll oss sällskap och vi blev kvar där hela kvällen med massa skvaller och tjejsnack. Mys! : )

Denna helg kommer bli minst lika bra! Ikväll är det teologgasquesnärkes, ska bli kul att få göra sig riktigt fin. Syster Jessica kommer och lockar mitt hår i om några timmar (Tack för lånet av locktången, Fia!), ja, det kommer bara bli toppen idag! : )

Och så har vi lördag, tror inte jag kommer ha tid att sitta vid datorn imorgon så passar på att berätta vad det är som händer. Jag och tjejerna åker till Stockholm för att fira våran Linnea, 25-år! Festen hålls på Scandic Hotell (!) vid medborgarplatsen. Linnea sjunger i bandet XOXO så hoppas på ett live-framträdande så man får se dem in action! Jonas kommer göra oss sällskap och eftersom han är bosatt i huvudstaden ska vi få låna hans golv. Kom på nu att man kanske borde leta fram sin luftmadrass.. Det får bli morgondagens problem! : )

Nu blir det till att pallra sig iväg till stan för att inhandla mig lite småsaker innan Jess kommer till mig!

Take care!

   
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Namn:
Minns mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback